Dont love
ممنوع التصویرشدن بازیگر خانم بدلیل آواز خواندن(عکس)
مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در مجموعه‌های طنز سیما از قبیل «خانه به دوش» و «ترش و شیرین» به شهرت رسید با حضور در برنامه صبح شبکه سه تلویحا اعلام کرد که به دلیل ورودش به عرصه خوانندگی، با دستور مسئولان صدا و سیما دیگر نمی‌تواند در مجموعه‌ای بازی کند.

 
ممنوع التصویر شدن بازیگر زن بخاطر آواز خواندن (عکس) / www.irannaz.com
 
امیرجلالی در بخشی از صحبت‌هایش در برنامه ویتامین۳ عنوان کرد: «انگار قصوری از من سر زده. مردم از من می‌پرسند چرا نیستی؟ این را از من سوال نکنید از مسئولین صدا و سیما سوال کنید که چرا من نیستم. من دوست دارم کنار مردم باشم ولی سعادت یاری نمی‌کند. انشالله فقط بتوانم این مردم عزیزی که آنقدر نسبت به من محبت و علاقه دارند را در کنسرت‌هایم ببینم.»

مریم امیرجلالی اواخر شهریور ماه امسال در قالب گروه موسیقی سنتی «بیان» کنسرتی را در تالار وحدت به روی صحنه برد که با بازخوردهای متقاوتی رو به رو شد. او اعلام کرد از آن تاریخ تا به امروز نتوانسته در مجموعه‌ای نقش آفرینی کند.


           
28 / 3 / 1392برچسب:, :: 15
دل آرا پرویزی
ستاره های مشهور که بسیار بد پیر می شوند! (تصاویر)

اشخاص مشهور باید شمایل ظاهری قابل قبولی داشته باشند و باور عمومی توده مردم از آنها انسانهایی زیبارو و جذاب است. اما زمان با برخی از این اشخاص معروف و ثروتمند مهربان نیست و البته شیوه‌ی زندگی آنها در چگونگی پا به سن گذاشتن شان بسیار موثر است. یکی از سایت های سینمایی فهرستی هفت نفره از این سلبریتی ها ارائه کرده است؛ هنرمندانی که گذر زمان را تاب نیاورده اند که در کافه سینما می‌بینید و می‌خوانید:

یک/ کیت ریچاردز

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

کیت ریچاردز عضو موسس گروه افسانه ای رولینگ استونز است که علی رغم سن و سال بالا، کماکان گیتار می نوازد. با توجه با سابقه ای طولانی که ریچاردز در مصرف سیگار و مواد مخدر دارد گویی معجزه ای در کار بوده که او هنوز هم سرپاست. شکل و شمایل او به دلیل مصرف افسار گسیخته‌ی مواد به سرعت درب و داغان شده است و ریچاردز که شصت و چند سال بیشتر ندارد هشتاد ساله به نظر می رسد.

دو/ میکی رورک

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

میکی رورک هنرپیشه‌ی بسیار بااستعدادی ست اما مطمئنا آن جوان جذاب سالهای دور نیست. دورانی که او به عنوان بوکسوری حرفه ای صرف حضور در رینگ های بوکس کرد احتمالا به فیزیک و اندام او کمک کرد اما قطعا به چهره اش نه. در واقع رورک به جراحی های متعدد ترمیمی نیاز داشت تا آن صورت له شده را دوباره از نو بسازد. بعد از بازگشت به دنیای بازیگری، ظاهر خشن این بازیگر توانمند به کمکش آمد تا برخی از به یادماندنی ترین نقشهای سینمایی خود [«سین سیتی» و «کشتی گیر»] را ایفا کند. متاسفانه چهره‌ی میکی رورک هر روز کمیک تر می شود؛ و این واقعیتی تلخ است و دیگر به سختی می توان او را به عنوان بازیگر جدی گرفت.

سه/ لیندسی لوهان

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

لیندسی لوهان در سالهای ابتدایی هزاره‌ی جدید به عنوان جذاب ترین موجود زنده در سرتاسر هالیوود شناخته می شد، اما مشکلات خانوادگی و نیز شخصیتی سرکش که از سال 2005 توامان سرباز کردند سریعا او را از «شاهزاده خانم کمپانی دیزنی» به «فاجعه ای تمام عیار» تبدیل کرد. «لی لو» کم کم شروع به سیگار کشیدن، نوشیدن، و مصرف مواد مخدر کرد و مجموعه‌ی بی پایان این حواشی منجر به بستری شدن چندباره‌ی او در مراکز بازپروری شده است. روندی که کماکان هم ادامه دارد و فعالیت حرفه ای او را مختل کرده است. لوهان که هم اکنون بیست و شش سال دارد لااقل ده سال پیرتر از آنچه که هست نشان می دهد.

چهار/ جانیس دیکینسن

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

دیکینسن یک متخصص در مدل سازی، دنیای مد، و زیبایی ست که مخصوصا این مورد آخر کمی خنده دار به نظر می رسد. دیکینسن خیلی زود به شهرت رسید و آوازه اش به عنوان یک سوپر مدل در اروپا و امریکا پیچید. استرس برآمده از این شهرت زودهنگام دردسرها و تبعات فراوان خود را به همراه داشت و او دچار اختلالات در تغذیه شد و به مصرف الکل روی آورد. سوپرمدل سالهای پیش خیلی زود پیر و به همین خاطر دست به دامن جراحی های متعدد پلاستیک شد. فهرست زیر تنها تعدادی محدود از جراحی های متنوعی است که او انجام داده:

بوتاکس

ایمپلنت کُلاژن

برداشتن چربی از شکم و پهلو...

تقریبا تمامی اندام دیکینسن مصنوعی ست و ظاهرا او بیش از یکصد هزار دلار برای جراحی های پلاستیک خرج کرده است!

پنج/ هیلی جوئل آزمنت

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

این ستاره کودک زمانی جذابیت های کودکانه خاص خود را داشت، اما حالا و با گذشت زمان شرایط به کل فرق کرده است. آزمنت که با نقش آفرینی های تاثیرگذارش در «حس ششم» و «Pay it Forward» به شهرتی جهانی رسید در ادامه و با شروع به رشد و نمو از حفظ موقعیتی که در کودکی به دست آورده بود عاجز ماند. چهره ای که زمانی ستودنی و درخور تحسین بود، اینک زشت و عاری از لطافت به نظر می رسد و احتمالا به همین دلیل هم هست که به جای بازی در فیلمهای سینمایی به صداپیشگی در بازی های ویدئویی روی آورده است.

شش/ ملانی گریفیث

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

ملانی گریفیث هیچگاه تصویر ایده آلی از یک هنرپیشه زیبا نبوده، اما بر کسی پوشیده نیست که در سالهای جوانی بسیار بسیار جذاب تر از شمایل درهم شکسته‌ی کنونی بوده است. گریفیث که دختر تیپی هدرن [بازیگر «پرندگان» و «مارنی» هیچکاک] و همسر آنتونیو باندراس است تاکنون در تعداد قابل توجهی از فیلمهای سینمایی بازی کرده است؛ غالبا هم در نقش های مهیج و نشاط آوری چون «دختر پرکار» [ساختهی مایک نیکولز در سال 1988] که برای بازی در آن برنده‌ی جایزه‌ی گوی طلایی هم شده است. گریفیث ندرتا در طی سالهای اخیر بدون آرایش سنگین در انظار عمومی ظاهر شده است. چهره‌ی ملانی بسیار عجیب و غریب به نظر می رسد و رنگ رخسارش هم که فاجعه است!

هفت/ استیون سیگال

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

www.irannaz.com/ ستاره های مشهوری که بسیار بد پیر می شوند (تصاویر)

قهرمان کهنه کار فیلمهای اکشن که در زندگی واقعی هم آدم چقر و سرسختی بود، و تصمیم گرفت همین ذات و طبیعت را بر پرده‌ی نقره ای نیز منتقل کند. «فراتر از قانون»، «تحت محاصره» و «زخم های التیام ناپذیر» برخی از معروف ترین فیلمهای آقای سیگال هستند. موقعیت حرفه ای او از اوایل سالهای 2000 رو به نزول گذاشت و مجبور شد تا در تعداد زیادی از فیلمهای مستقیما عرضه شده در بازار ویدیویی [بدون اکران در سینما] ظاهر شود.

واقعیت آن است که چهره‌ی سیگال آنقدرها هم در گذشت زمان افت نکرده، و این اضافه وزن اوست که در کنار انتخاب های نامناسب نقشهای سینمایی، زمینه‌ی چنین سقوط آزادی را فراهم کرده است؛ برای فردی که پیش از این یک مربی هنرهای رزمی بوده، قطعا این اضافه وزن قابل توجه، سوال برانگیز است.



           
28 / 3 / 1392برچسب:, :: 15
دل آرا پرویزی
در حالی که جنجال حضور دارین حمزه بازیگر لبنانی به دلیل حضور در یک فیلم مستهجن همچنان ادامه دارد، محمد قهرمانی تهیه کننده فیلم فرشتگان قصاب (آخرین بازی او در ایران) از حضور وی در ایران دفاع کرده است.
به گزارش ایران ناز، محمد قهرمانی تهیه‌کننده فیلم «فرشتگان قصاب» درباره حضور دارین حمزه در فیلم مستهجن، گفت: به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها قصد داشتند دارین حمزه را به بازی در فیلم به‌زعم شما مستهجن وادار کنند.
«محمد قهرمانی» مدیر‌عامل موسسه شهید آوینی و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» ضمن حضور در غرفه این خبرگزاری در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها توضیحاتی درباره حضور «دارین حمزه» – بازیگر فیلم مستهجن – در فیلم «فرشتگان قصاب» داد.
 

 خانم بازیگر جنجالی لبنان در خیابان های تجریش (عکس)

 

وی در این باره گفت: گفته می‌شود دارین حمزه در فیلم مستهجنی ساخته کشور فرانسه و با سرمایه‌گذاری یک کمپانی صهیونیستی بازی کرده است اما در این باره باید به چند نکته توجه داشت.
وی ادامه داد: همان‌طور که بورسیه تحصیلی یکی از بازیگران فیلم زن «شکارچی شنبه» توسط صهیونیست‌ها دچار مشکل شد، به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها قصد داشتند دارین حمزه را نیز به بازی در فیلم به‌زعم شما مستهجن وادار کنند. این حرکت صهیونیستی بود که شخصیت این بازیگر زیر سؤال برود.
مدیر‌عامل موسسه شهید آوینی در ادامه توضیحات خود اظهار داشت: «دارین حمزه» بعد از بازی در فیلم «هتل بیروت» از مردم لبنان به خاطر این کار عذرخواهی کرد. در ضمن این بازیگر پس از این فیلم در «۳۳ روز» نیز بازی کرد؛ چرا آن زمان چنین سؤالی از وی مطرح نشد.
قهرمانی در ادامه افزود: ما با خانم دارین حمزه قرار‌داد داشتیم و از لحاظ اخلاقی درست نبود که قرار‌دادمان را با ایشان فسخ کنیم.
وی در پایان گفت: ما منعی برای بازیگری ایشان نداشتیم، به عنوان مثال در جمهوری اسلامی ایران، وزارت ارشاد عنوان نکرده بود که دارین حمزه حق بازی در فیلم‌های ایرانی را ندارد.
باید در نظر بگیریم ما سراغ هر بازیگر سوری، مصری و لبنانی که برویم از این حاشیه‌ها دارد اما وقتی فیلم «فرشتگان قصاب» اکران شود خواهید دید که خانم حمزه نقش بسیار کلیدی اصلی و ضد صهیونیستی را در این فیلم بازی می‌کند و به مراتب تاثیر‌گذاری نقش ایشان از فیلم «شکارچی شنبه» بیشتر خواهد بود.
صحبت‌‌های «محمد قهرمانی» در حالی مطرح می‌شود که با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان پی برد که «دارین حمزه» در فیلم مستهجن بازی کرده است یا این اتفاق به‌زعم فارس صورت گرفته است. ضمن اینکه فیلم «۳۳ روز» هم قبل از فیلم «هتل بیروت» ساخته شده است.


           
28 / 3 / 1392برچسب:, :: 15
دل آرا پرویزی

 

روان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید :
فرض می کنیم که شما متولد 29 اردیبهشت 1364 هستید. اردیبهشت ماه دوم (2) سال است پس :

9 =1+8=18=1+3+9+5=1395=29+2+1364

شماره تولد 9 است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید.


تفسیر اعداد:


1- خالق و مبتکر:
''یک'' ها پایه و اساس زندگی هستند. همیشه عقاید جدید و بدیع دارند و این حالت در آنها طبیعی است. همیشه دوست دارند تمامی کارها و مسائل بر حول محوری که آنها می گویند و تعیین می کنند در گردش باشد و چون مبتکر هستند، گاهی خود خواه می شوند. با این حال ''یک'' ها بشدت صادق و وفادارند و به خوبی مهارتهای سیاسی را یاد میگیرند . همیشه دوست دارند حرف اول را بزنند و غالبا رهبر و فرمانده هستند، چون عاشق این هستند که ''بهترین'' باشند . در استخدام خود بودن و برای خود کار کردن بزرگترین کمک به آنهاست ولی باید یاد بگیرند عقاید دیگران ممکن است بهتر باشد و باید با رویی باز آنها را نیز بشنوند.


2- پیام آور صلح :
''دو'' ها سیاستمدار به دنیا می آیند ! از نیاز دیگران خبر دارند و غالبا پیش از دیگران به آنها فکر می کنند . اصلا تنهایی را دوست ندارند . دوستی و همراهی با دیگران برایشان بسیار مهم است و می تواند آنها را به موفقیت در زندگی رهنمون سازد. اما از طرف دیگر ، چنانچه در دوستی با کسی احساس ناراحتی کنند ترجیح می دهند تنها باشند.از آنجایی که ذاتا خجالتی هستند باید در تقویت اعتماد به نفس خود تلاش کنند و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها آنها را از دست ندهند.


3- قلب تپنده زندگی :
' سه '' ها ایده آلیست هستند، بسیار فعال،اجتماعی،جذاب،رمانتیک وبسیار بردبار و پر تحمل .خیلی کارها را با هم شروع می کنند اما همه آنها را پیگیری نمی کنند. دوست دارند که دیگران شاد باشند و برای این کار تمام تلاش خود رابه کار می گیرند. بسیار محبوب اجتماعی و ایده آلیست هستند اما باید یاد بگیرند که دنیا را از دید واقعگرایایه تری هم ببینند.

4- محافظه کار :
''چهار'' ها بسیار حساس و سنتی هستند. آنها عاشق کارهای روزمره، روتین و پیرو نظم و انضباط هستند و تنها زمانی وارد عمل می شوند که دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند. به سختی کار و تلاش می کنند. عاشق طبیعت و محیط خارج از خانه هستند. بسیار مقاوم و با پشتکار هستند. اما باید یاد بگیرند که انعطاف پذیری بیشتری داشته و با خود مهربانتر باشند.

5- ناهماهنگ با جماعت :
'پنج'' ها جهانگرد هستند و کنجکاوی ذاتی، خطر پذیری و اشتیاق سیری ناپذیر آنها به جهان هستی و دیدن محیط اطراف خود،غالبا برایشان درد سر ساز می شود. آنها عاشق تنوع هستند ودوست ندارند مانند درخت در یک جا ثابت بمانند. تمام دنیا مدرسه آنهاست و در هر موقعیتی به دنبال یادگیری هستند. سوالات آنها هرگز تمام نمی شود. آنها به خوبی یاد گرفته اند که قبل از اقدام به عمل، تمامی جوانب کار را سنجیده و مطمئن شوند که پیش از نتیجه گیری ،تمامی حقایق را مد نظر قرار داده اند.[/size][/color]


6- رمانتیک و احساساتی :
'' شش'' ها ایده آلیست هستند و زمانی خوشحال می شوند که احساس مفید بودن کنند. یک رابطه خانوادگی بسیار محکم برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اعمالشان بر تصمیم گیری هایشان موثر است و آنها حس غریب برای مراقبت از دیگران و کمک به آنها دارند. بسیار وفادار و صادق بوده و معلمان بزرگی می شوند. عاشق هنرو موسیقی هستند. دوستانی صادق و در دوستی ثابت قدم هستند.''شش'' ها باید بین چیزهایی که می توانند آنها را تغییر دهند و چیزهایی که نمی توانند، تفاوت قائل شوند.-

7- عاقل و خردمند :
''هفت'' ها جستجو گر هستند. آنها همیشه به دنبال اطلاعات پنهان و مخفی بوده و به سختی اطلاعات به دست آمده را با ارزش حقیقی آن می پذیرند.احساسات هیچ ارتباطی با تصمیم گیری های آنها ندارد. با اینکه در مورد همه چیز در زندگی سوال می کنند اما دوست ندارند مورد پرسش واقع شوند و هیچگاه کاری را ابتدا به ساکن با سرعت شروع نمی کنند و شعارآنها این است که به آرامی می توان مسابقه را برد. آنها فیلسوفهای آینده هستند؛ طالبان علم که به هر چه می خواهند می رسند و سوال بی جوابی ندارند . مرموز هستند و در دنیای خودشان زندگی می کنند و باید یاد بگیرند در این دنیا چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی نه!


8- آدم کله گنده :
''هشت '' ها حلال مشکلات هستند. اساسی و حرفه ای سراغ مشکل رفته و آن را حل می کنند. قضاوتی درست دارند و بسیار مصمم هستندو طرحهاو نقشه های بزرگی دارند و دوست دارند زندگی خوبی داشته باشند. مسوولیت افراد را بر عهده می گیرند و مردم را با هدف خاص خود می بینند. با شرایط ویژه ای این امکان رابه وجود می آورند که دیگران همیشه آنها را رئیس ببینند.

9- اجرا کننده و بازیگر :
''نه '' ها ذاتا هنرمند هستند . بسیار دلسوز دیگران و بخشنده بوده و آخرین پول جیب خود را نیز برای کمک به دیگران خرج میکنند . با جذابیت ذاتی شان اصلا در دوست یابی مشکلی ندارند و هیچ كـس برای آنها فرد غریبه ای به حساب نمی آید.در حالات مختلف شخصیت های متفاوتی از خود بروز می دهند و برای افرادی که اطرافشان هستند شناخت این افراد کمی دشوار به نظر می رسد . آنها شبیه بازیگرانی هستند که در موقعیت های مختلف رفتارهای متفاوتی نشان می دهند. افرادی خوش شانس هستند اما خیلی وقتها از آینده خود بیمناک و نسبت به آن هراسان هستند. آنها برای موفقیت باید به یک دوستی و عشق دو جانبه که می تواند مکملشان در زندگی باشد دست یابند!



           
28 / 3 / 1392برچسب:, :: 15
دل آرا پرویزی
سومین ازدواج بازیگر زن جذاب و معروف تایتانیک (عکس)
کیت وینسلت بازیگر سینمای هالیوود و اخبار راجع به او از چشم هیچ کس نمی تواند دور بماند و همه به دنبال دیدن او و زیبایی های او در مد و لباس هستند. به گزارش ایران ناز، بر اساس نتایجی که در شماره آوریل مجله Bazaar چاپ شده است این بار سبک بسیار جدید و در عین حال خیره کننده ای از او منتشر شده است که مرتبط با ازدواج جدید او می باشد. بله او به معنای واقعی کلمه در ازدواج سوم خود این بار با  Ned Rocknroll  ازدواج کرده است.

Kate ، در حال حاضر با  Ned Rocknroll خواهر زاده Richard Branson سرمایه گذار معروف ازدواج کرده است و از تجربیات و آموخته های خود از گذشته صحبت می کند و اینگونه می گوید: من واقعا آموخته های زیادی را در مورد خودم و مخصوصا در چهار سال گذشته به طور خاص یافتم و فکر می کنم که می توانم با وضوح بیشتری چگونگی الگوی تجربیات گذشته ام و کاراکترها و شخصیت های که در آنها ایفای نقش کرده ام را ببینم و از این بابت از تمامی اطرافیانم سپاسگذارم.

 سومین ازدواج بازیگر زن جذاب تایتانیک (تصاویر)

Ned Rocknroll  در مورد نشان لیاقت CBE  که کیت سال گذشته به پاس نقش موثرش در توسعه ی صنعت فیلم انگلیس از ملکه ی انگلیس دریافت کرد می گوید : او بسیار انسان بسیار شگفت انگیزی به نظر می رسد . Kate پوستی زیبا، موهایی ظریف و شگفت انگیز و نگاه واقعا جذاب و زیبایی دارد .

 سومین ازدواج بازیگر زن جذاب تایتانیک (تصاویر)

کیت در روزی که برای بازی در نقش ملکه لباسی که توسط Sarah Burton از طراحان مشهور کمپانی McQueen طراحی و دوخته شده بود را به تن کرد در مورد او این چنین گفت : من فکر می کنم Sarah Burton یک نابغه است و آنچه که او انجام می دهد کاملا قابل توجه است . حرکت به سمت ایفای نقش با پوشیدن لباس هایی که او طراحی می کند حس آنچنانی به آدمی می دهد که به هنگام ایفای نقش احساس می کنم که با آن نقش آنچنان خو می گیرم و باید دقت بیشتری کنم تا در ایفای نقش خود موفق تر باشم. منظورم این است که مانند بازی در فیلم هملت که احتیاج به تمرین و دقت زیاد داشت بازی در این نقش هم همانگونه  بود. این باور نکردنی است که او با لباس هایی که می دوزد حسی را به آدم منتقل می کند که در ایفای نقشی بهتر کاملا تاثیر گذار می باشد.



           
28 / 3 / 1392برچسب:, :: 15
دل آرا پرویزی

درباره وبلاگ
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طنز و سرگرمی و آدرس delara.parvizi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 22378
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


با من قدم بزن-مهران آتش

كداهنگ براي وبلاگ